Sunday, 11 November 2018

მეშვიდე დღე

დღე დაიწყო მოსწავლის დავალების განხილვა შეჯამებით.
 შემდეგ გადავედით მეექვსე მოდულის შესაბამის აქტივობებზე. გავეცანი დიფერენცირებული სწავლების ყველა, ( ოთხივე) მეთოდს.ვიმუშავე ყველა შესაძლებლობისა და საჭიროების მქონე მოსწავლეთა მიმართულებების მიცემის მაგალითებსა და გზებზე.ვიმუშავე პროექტის გეგმის საბლონის სრუყოფაზე.გავეცანი გარდნერის მრავალმხრივ ინტელექტს . დღე საინტერესო და ნაყოფიერად დასრულდა. ნახვამდის, მომავალ შეხვედრამდე.

No comments:

Post a Comment

ნესტან ცერცვაძის მიერ განხორციელებული პედაგოგიური კვლევის ანგარიში